PEMINAT CIK ANNA NI... ^_^

EXCHANGE LINK JOM!!!

Wednesday, September 19, 2012

PART 1 : PERSIAPAN MAJLIS BERTUNANG


(Gambar Pelamin yg saya suke sgt2 
DARI: Blog PengantinBudget)

Cik Anna asik promote JAMU SUSUK DARA je kan...hihihi... entri kali ni nak cita hal peribadi sikit la... ^_^ Cik Anna bakal bertunang tak lama lagi... Persediaan belum sepenuhnya dibuat... Tapi perancangan tu dah ada...

TARIKH MERISIK: 13 October 2012 (INSYAALLAH)
TARIKH BERTUNANG: 17 November 2012 (INSYAALLAH)
PUKUL BERAPA: 11 pagi (si die cakap lepas bincang2,boleh terus makan tengah hari.. hehe)
BERAPA ORG DATANG: tak jemput org pon...kuaga2 je...
TEMA: Grey (mula2 nak buat warna tiffany blue tapi sbb bertunang simple2 je so x nak beli baju lain..guna baju yg ade je..^_^)
BAJU & TUDUNG: Ada dah... 
HANTARAN: 9 balas 7 (banyak x??? biase je kot..hihihi...ni si die la tentukan...saya pak turut je..huhu)
1- Dari SAYA
a- Sirih Junjung
b- Sepersalinan Baju (utk nikah)
c- Kain Songket
d- Songkok
e- Kuih-muih
f- Buah-buahan
g- Kek (si dia nak secret recipe tau..hihihi)
h- Coklat (kebetulan si dia ada kursus kat langkawi..saya amik kesempatan nak coklat DAIM byk2)
i- Potpourri

2- Dari SI DIA
a- Cincin 
b- Sepersalinan baju
c- Tepak Sirih
d- Kuih-muih
e- Buah-buahan
f- Coklat
g- Kek (saya pon nak secret recipe jgkkkkk.. hehehe)

Semua barang hantaran belum beli lagi...tapi gubahan dah dibuat oleh kawan baik saya yang ada butik sendiri tau... Butik Pengantin De'Mass Sapa2 nak kawen ke bertunang ke boleh la tempah kat dia...hehehe... 

Ni cincin idaman kalbu... saya nak cincin bertunang sebijik macam ni...tapi si dia cakap

"awak, cincin ni mmg cantik tapi tak sesuai la"

saya terpinga-pinga dan bertanya:

"kenapa xsesuai awak??"

Sia dia sambil tergelak dan menjawap

"cincin bertunangkan kene ada mata..ni simple sgt la awk...mcm cincin biase je..."

Maka, kecewa lah saya...hehehe...


~BERSAMBUNG~









KEBAHAGIAAN RUMAHTANGGA BERMULA DARI BILIK TIDUR

0 comments:

Post a Comment

SEBARANG PERTANYAAN..BOLEH TINGGALKAN DISINI...SAYA AKAN BALAS SECEPAT MUNGKIN...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Second Baby

baby development
 
Copyright@ HAK MILIK CIK ANNA JAMU SUSUK DARA