PEMINAT CIK ANNA NI... ^_^

EXCHANGE LINK JOM!!!

Monday, October 15, 2012

PART 3: PERSIAPAN MAJLIS BERTUNANG

APA KABO SEMUA???SEMOGA SIHAT, INSYAALLAH... 
Hari sabtu 6/10/12 saya sepatutnya kerja part-time di The Store... tetapi disebabkan bakal encik tunang tak bagi sebab......hehehe.....

1- The Store ada jual arak...sebagai umat Islam, kita diharamkan minum arak, sentuh arak dan subahah dgn org jual arak..
2- Saya disuruh berehat dirumah setelah bekerja isnin - jumaat...badan juga berhak utk rehat (=.=!)
3- Nanti sapa nak buat goodie bag kalo saya kerja setiap hari tanpa cuti... (betul gak tu ^_^)

Maka, saya pon tak jadi la kerja part-time... so, saya ajak best friend keluar teman saya cari barang-barang nak buat Veil, Goodie Bag, Bunga Tisu, dan Bunga Telur...Bermula la hari yang paling penat... keluar pukul 11.. pukul 7 baru balik...hehehe...tapi 1 apah pon tak dapat... T___T 
TAPI...saya dah survey kedai mana yg bakal mendapat duit saya...hehe...saya decided untuk beli barang2 goodie bag di mydin (betul ke aku eja ni...hehehe) je...Veil pulak kat Jakel, bunga telur saya beli kat Semua House.. 
Ni bukan keputusan muktamat ye...hehehe...masih dalam perbincangan bersama encik bakal tunang...
Ok sampai disini je ye...nanti saya nak buat entri MAJLIS MERISIK yg telah berlangsung pada 13 October 2012... ^_^
~BERSAMBUNG~


KEBAHAGIAAN RUMAHTANGGA BERMULA DARI BILIK TIDUR

0 comments:

Post a Comment

SEBARANG PERTANYAAN..BOLEH TINGGALKAN DISINI...SAYA AKAN BALAS SECEPAT MUNGKIN...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Second Baby

baby development
 
Copyright@ HAK MILIK CIK ANNA JAMU SUSUK DARA