PEMINAT CIK ANNA NI... ^_^

EXCHANGE LINK JOM!!!

Tuesday, October 23, 2012

PENGALAMAN SENDIRI MENGGUNAKAN PRODUK JAMU SUSUK DARA


Baca Sampai Habis ye... ^_^

~Ramai PM tanya pasal Jamu Susuk Dara...saya hapy sgt...tapi bila bgtau harge, semua senyap terus...aduhai...saya tau bukan semua org berkemampuan...saya pon dulu berkire2 juga nak guna produk ni...

Masa tu kwn saya yg tunjuk produk ni, saya berminggu2 kire2 gaji cukup tak nak beli Jamu Aku Dara & Masker Vagina masa tu...tapi sebab dah tak tahan ngn masalah dalam kain
, saya nekad nak beli jgk...bila mula guna, masker vagina btl2 bt sy tak menyesal...tapi jamu aku dara rasa xberi kesan..sedih gila masa tu....tapi sy tak putus ase...sy teruskan makan,syg weh duit kalo xmkn habis...cukup 10hari sy makan (2biji sehari) sy rasa lain macam...masalah sy dah tak ada...

Wohoooo...masa tu rasa nak jerit 1 rumah...kwn yg kenalkan produk tu pon cakap period die dah normal...sblm ni period die 2tahun tak kua2...sedih kot...tp ALHAMDULILLAH....syukurrrrrrr sgt2...walaupon dh tak makan Jamu Aku Dara sebab abih stok, tp masalah sy tetap xdtg balik...syukur syukur syukur...

Saya rasa produk ni bagus maka sy daftar diri jadi agen sah Jamu Susuk Dara...yakin tu kene ada dalam diri...kalau kite tak yakin, mmg xde ape yg berkesan... sentiase positif syg2 smue...jgn la pkir negetif je...asik pkir ala tipu je produk ni...Ya Allah... kami di Jamu Susuk Dara tak ingin nak kumpul dosa menipu org....

DISINI...saya nak tawarkan...siapa yg berminat sgt dgn JAMU SUSUK DARA, tapi tak mampu, blh bayar secara ansuran (bagi produk tertentu sahaja)...PM saya kalau nak tahu cara2 nye...jangan risau...saya nak kite same2 rasai keberkesanan Jamu Susuk Dara... INSYAALLAH...~

^_^



KEBAHAGIAAN RUMAHTANGGA BERMULA DARI BILIK TIDUR

0 comments:

Post a Comment

SEBARANG PERTANYAAN..BOLEH TINGGALKAN DISINI...SAYA AKAN BALAS SECEPAT MUNGKIN...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Second Baby

baby development
 
Copyright@ HAK MILIK CIK ANNA JAMU SUSUK DARA