PEMINAT CIK ANNA NI... ^_^

EXCHANGE LINK JOM!!!

Monday, October 29, 2012

RISIK-MERISIK... (CERITA LAPOK ^_^)

APA KABO SEMUA PEMBACA BLOG CIK ANNA JAMU SUSUK DARA NI??? HARAP KALIAN SIHAT DAN DIBAWAH RAHMAT ALLAH S.W.T... AMIN...
Ingat tak Cik Anna ada cite ari tu yg Cik Anna telah dirisik pada 13 Oct 2012??? apa tak ingat??? alaaaa T_T... hehehe...meh Cik Anna ingat kan ye...tanggal 13 Oct 2012 Cik Anna dirisik oleh keluarga si dia...seramai lebih kurang 21 orang yg hadir...amboiii...kalah artis ni...hehehe...
(Ni le cincin risik yg dipilih sendiri oleh si dia..)

Cik Anna kan kerja di KL...so ari jumaat lepas waktu kerja Cik Anna balik kg naik bas Transnasional pukul 7 malam...tapi gerammmmmm sgt sebab bas delay delay delay...pukul 9.40 baru bas sampai...kecewa gila tau dgn transnasional ni...T_T 
Sampai kg, adik2 Cik Anna dah sedia menunggu di perhentian bas...bakal tunang pon ada sekali sebab dia nak bagi Cik Anna kain baju nikah untuk dihantar gubah...tapi yg bestnye....hehehe...si dia bagi kek sekali...kek secret recipe lagi tu... :p bersame ole2 yg dibeli masa die gi kursus kat Melaka...mmg terkejut sgt2...hati berbunge2 riang la kan... ^_^
Sampai rumah, mak setia menunggu...borak2 sampai pkul 3pagi...amboiii mata memang tak ngantuk la sebab nervous menunggu hari esok kan...(gatai btl la...) hehehe...esok paginye...bangun awal gila solat subuh...doa byk2 supaya semua berjalan lancar...pagi tu tolong mak kemas2 rumah...potong2 bahan2 nak masak bihun goreng...jiran2 pon datang tolong mak...
(tu dia bakal imam Cik Anna...)

Tepat pukul 11 rombongan merisik datang...ramai betul sampai 3buah kereta...mak cakap "duduk je dalam bilik, tak yah g salam" tapi Cik Anna ni kan rajin (konon nye la) Cik Anna duduk dapur..tolong2 apa yg patut...hehehe.. sebab Cik Anna ni kurang pendengaran skit (akibat selalu dgr MP3 kuat2) maka nye Cik Anna tak dgr perbualan org merisik tu dgn fmly...huhuhu...
Tetibe mak dtg dapur panggil Cik Anna...mak kate "orang merisik nak tengok tuan badan"...Cik Anna serba salah dan malu sgt...ade makcik jiran tetangga tu cakap "eh eh...bt ape plak nak tgk2...ni merisik je...kalau nak tgk pon buat apa sruh tuan badan yg keluar...dorg le kene dtg tgk tuan badan sendiri"  haaa... Cik Anna dah cuak gila dah...lepas tu mak cakap "tak ape la...dah dorg nak anak kite, kite ikut jela care dorg" Cik Anna dah ase nak nangis (memang sensitip sikit) hukhukhuk...
Lepas tu Cik Anna pon tanya la mak "mak...boleh ke ni??nak gi depan jgk ke ni???" lepas tu mak cakap "tak pe...jom jom mak bawak"... ewahhh...Cik Anna punye degupan jantung dah rancak gila dah...Cik Anna pon ke depan la diiringi dayang2...hehehe... Salam2 sape2 yg patut...senyum sumbing gila sebab berdebar kn...lepas salam2 Cik Anna nak gi dapur balik...lepas tu mak cakap "eh eh nak ke mana plak tu...duduk dekat tengah2 tu" pergghhh punye la maluuu... =.=!
(tak sopan langsung Cik Anna ni...merangkak plak die...)

Merangkak la gi ke depan...malu2...gambar merangkak pon dorg tangkap gak...hehehe... Cik Anna mmg segan sikit dengan kuaga si dia ni sebab abg & adik si dia ni alim2..anak2 abg die smue sekolah tahfiz..eh segan la dgn org bijak pandai ni...kite ni bese2 je... :(

(muke tak sabo menunggu cincin...hehehe)

Dah merangkak, duduk la menanti cincin di sarung...amboiii...merisik pon ade sarung2 cincin jgk ye...hehehe...

(sesi menyarung cincin...kakak ipar die yg sarungkan ni..)

Kakak ipar dia ni...yg sulong...dia dah tak de mak...so kakak ipar la amik tanggungjawap sebagai emak... ^_^ masa ni senyum apa ade nye je...sebab nak nangis...huhuhu... 



SYUKUR ALHAMDULILLAH semua berjalan lancar... ^_^




~BERSAMBUNG~

(bersama bakal adik ipar..)


KEBAHAGIAAN RUMAHTANGGA BERMULA DARI BILIK TIDUR

4 comments:

fatehamohamed said...

salam kenal cik annaa


congratulations:))

Cik Anna Jamu Susuk Dara said...

Salam perkenalan Teha...

TQ ^_^

orked violet said...

hehe.comeL jek
Sya aritu seLambe jek dok Luar.sebeLah mak
kire sepanjang dorg berbincang tu Sya ade.hehe

siap ade 1 part ayah tunang Sya tnye "Sya betol ke suke Aiman"
hamekk!!!da xde da istiLah "diam tande setuju". kene jawab jugak! hehehehe

Salam kenal ye..

Sya B2B Perak~

Cik Anna Jamu Susuk Dara said...

@orked violet

Amboi sya...over tau dduk skali dgn org bincang2...hihihi..tp puas hati dpt dgr sendiri kn... Anna xdgr pon..huhuhu...

Same la kite org Perak.. ^_^

Post a Comment

SEBARANG PERTANYAAN..BOLEH TINGGALKAN DISINI...SAYA AKAN BALAS SECEPAT MUNGKIN...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Second Baby

baby development
 
Copyright@ HAK MILIK CIK ANNA JAMU SUSUK DARA