PEMINAT CIK ANNA NI... ^_^

EXCHANGE LINK JOM!!!

Monday, October 15, 2012

TESTIMONI 10: JAMU JALINAN CINTA


Baru mkn jamu jalinan cinta sehari (1.10.12)..dh mcm berdiet lak, x rasa lapar pun..cm tertutup 
jer nafsu mkn..wahhh bestnya, pulak tu guna dgn losyen n sabun slim..hhmmm terasa dh slim gitu..hihiii..cuci lak miss v dgn feminin wash..aduhhh
h x terkata kesegarannya..sejuk nyaman terasa..ditmbh dgn penggunaan intim gel..melonjak2 kenikmatan bersama...terasa diri dihargai..:))

Sejak menggunakan prdk jsd ni, SAYA SENTIASAAA DILAMUN CINTA, HANYA MAMPU SENYUM, TAK PERLU KATA APA2...mmg power superb kebabooommm prdk JSD ni...kesannya cepat terasa n semuanya mujarab...puashati sesgt...hanya yg dh mencuba sje yg tau keberkesanannya...

WAHAI KAUM HAWA, JOM CUBA PRODUK SUSUK DARA NI !!..JGN LUPA ramuan dia sangat bagus untuk pulihkan dalaman wanita yg baru bersalin... dia keluarkan darah2 tak elok dalam badan, kan masa bersalin darah nifas keluar. habis semua darah kotor dah dibuang..mkn jjc, ter"produce" darah baru yg fresh..ada khasiat dr herba jjc yg mengeluarkan
darah baru yg lebih sehat... pastu pakai param..scrub kulit mati keluar...kulit baru mulus mcm baby..tu sbb pompuan kalau bsalin bpantang dgn btol dia jd lagi cantik dr sblom2 ni..dlm jjc ada lempoyang, kunyit putih yg akn mematikan kuman2 kudis atau bisul atau kanser gitu... jjc ada 43jenis ramuan.. t'masuk rempah ratus yg buang angin dan melancarkan darah..juga menyembuhkan luka2, bisul, kudis, kayap, nanah BUT remember: yg menyusukan baby....jgn sampai baby panas dlm ye...

p/s: pssstttt.... orang bujang pun boleh makan untuk 

cantikkan kulittauuuu.. terbaaaikkkk... (^_____^)





KEBAHAGIAAN RUMAHTANGGA BERMULA DARI BILIK TIDUR

0 comments:

Post a Comment

SEBARANG PERTANYAAN..BOLEH TINGGALKAN DISINI...SAYA AKAN BALAS SECEPAT MUNGKIN...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Second Baby

baby development
 
Copyright@ HAK MILIK CIK ANNA JAMU SUSUK DARA