PEMINAT CIK ANNA NI... ^_^

EXCHANGE LINK JOM!!!

Thursday, November 29, 2012

MEMBEBEL TENTANG KESIHATAN DALAMAN & LUARAN


~Banyak betul org jual produk kecantikan ye...dan banyak juga org yg tak puas hati sebab tak berkesan...hehehe...bila nak cantik, semua org jadi tak sabar...pakai apa2 pon kene ade DISIPLIN..kesan berbeza mengikut jenis org...kalo org malas, kesan pon malas...kalo org rajin, kesan pon rajin...^_^

Nak cantik kene la rajin...macam Cik Anna, Cik Anna memang pemalas...beli mcm2 obat sbb nak cantik...tapi mkn xmo...terperuk la obat2 tu...hahaha...Cik Anna amalkan vitamin B, C, E dan jamu...utk luaran Cik Anna guna Aura Maya... Alhamdulillah so far ok la...

Ok...nak cantik luaran kene mula dgn dalaman... Supplement penting untuk kita.. Vitamin C, Vitamin E, Vitamin B, Collagen, semua kene makan... Lepas tu baru la tambah dgn produk luaran macam pencuci muka, krim2, serum, apa2 jela...jangan lupa buat masker sendiri guna tomato ke, timun ke, putih telur ke...kreatif dan rajin tu penting...

Cik Anna sgt suka buat masker tomato...mudah je...hancur2kan tomato, letak beberapa titis limau kasturi/limau nipis...gaul2 sebati...tempek kt muka...lantak korang la nak buat berapa kali sehari pon...Cik Anna buat sebelum tido je...

Dannnn!!!!! cantik2 juga...cik bunga tu kene jaga juga... wehh mana ade org cantik muka, cik bunga tu busyuk...geli kot nak dekat... Maka, rajin2 la cuci cik bunga tu...kalo rasa syg duit nak beli Feminine Wash, sila la google cara buat pencuci sendiri... penting tau kebersihan cik bunga ni...tak ade ganti kalo dh rosak...mula dari sekarang...!!!!!!! jangan MALAS!!!!!!!! setan pon rajin tau...rajin hasut kita tanpa henti...kalo uollss malas, malu kat setan... :p 

OK...pape pon yakin dengan ALLAH, bukan dengan produk... InsyaALLAH...sekian..~ 



^_________^


KEBAHAGIAAN RUMAHTANGGA BERMULA DARI BILIK TIDUR

0 comments:

Post a Comment

SEBARANG PERTANYAAN..BOLEH TINGGALKAN DISINI...SAYA AKAN BALAS SECEPAT MUNGKIN...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Second Baby

baby development
 
Copyright@ HAK MILIK CIK ANNA JAMU SUSUK DARA