PEMINAT CIK ANNA NI... ^_^

EXCHANGE LINK JOM!!!

Thursday, November 29, 2012

Segmen Bloglist Disember Ice Princess



JOM JOINNN!!!!! SILA KLIK BANNER YG CUTE TU YE...

aku sedang mencari-cari 20 orang blogger terpantas untuk disumbat masuk ke dalam lori dan dibawa lari ke bangladesh ke dalam bloglist disember aku..

kelebihan :
1- akan diblogwalking setiap kali aku online..
2- dipromote bukan sahaja di fanpage facebook, malah juga di google plus..
3- semua peserta yang terlibat akan direview walaupun tidak berjaya menjadi ahli bloglist aku :)

syarat :
buat satu entry dan letak banner kat atas ke dalam entry tersebut..
kemudian, linkkan ke entry ini.
sesudah itu, copy link entry dan paste kat bahagian komen SAHAJA!..


MUDAH JE KAN SYARAT2 NYE...SO APA LAGI...JOM!!!!!





KEBAHAGIAAN RUMAHTANGGA BERMULA DARI BILIK TIDUR

1 comments:

Nurul Farahizzati said...

terima kasih kerana sudi join.. http://zafarah.blogspot.com/2012/11/pemenang-segmen-bloglist-disember-ice.html

Post a Comment

SEBARANG PERTANYAAN..BOLEH TINGGALKAN DISINI...SAYA AKAN BALAS SECEPAT MUNGKIN...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Second Baby

baby development
 
Copyright@ HAK MILIK CIK ANNA JAMU SUSUK DARA