PEMINAT CIK ANNA NI... ^_^

EXCHANGE LINK JOM!!!

Friday, November 9, 2012

TAZKIRAH: DOA PERMUDAHKAN URUSAN


SALAM JUMAAT SEMUA... semoga Jumaat terakhir 1433H ni memberi makna kepada kita.... cepat betul masa berlalu...dah nak masuk tahun baru...Awal Muharram company tempat Cik Anna keje tak cuti...cettt..apa daaaa... eheheeh...

Cik Anna nak ajar 1 doa untuk kawan2 yg baca entri ni...JOM kita amalkan doa ni ye...



Rabbi Yassir Wala Tu'assir
Maksudnya: Ya ALLAH, permudahkanlah urusanku, janganlah Engkau beri kesusahan kepadaku.



Pendek je kan...kompom sekali baca je dah boleh melekat kat otak...amalkan ayat ni... InsyaALLAH segala urusan kita akan dipermudahkan.... Bagi B2B tu memang patut amalkan doa ni...semoga ALLAH permudahkan urusan baik kita... nak keluar gi beli barang hantaran, baca dulu doa ni... nak kua gi cari barang D.I.Y baca dulu doa ni.... pendek kata, ke mana je korang nak gi, nak kua gi parking kete sekali pon baca dulu doa ni... InsyaALLAH semua keje jadi mudah....begitu indah sekali jadi org ISLAM kan...segalanya ada doa...


Marilah kawan-kawan, kita mula hafal sikit2... nanti Cik Anna bagi doa lain plak ye...semoga setiap saat hidup kita ni tak terbang begitu saje...biarlah setiap nafas yg kite helah, ada pahala disebaliknya...dalam hati tu, jangan berangan je, sentiase la berselawat...kan lebih elok... ^_______^


ok...tu je untuk entri ni.... Cik Anna pesan kerana Cik Anna sayangggg semua umat Islam... daaaaaa....


~WASALAM~


KEBAHAGIAAN RUMAHTANGGA BERMULA DARI BILIK TIDUR

2 comments:

Anonymous said...

Ayat tu tak lengkap lah beb!

Cik Anna Jamu Susuk Dara said...

@Anonymous

Ni ayat yg pendek la beb...nak yg lengkap ke???

Rabbi Yassir Wala Tu'assir. Rabbi Thammim Bilkhoir. Rabbi Zidni 'ilman War Zuqni Fahman.

Wallahu Ta'ala A'lam...

Post a Comment

SEBARANG PERTANYAAN..BOLEH TINGGALKAN DISINI...SAYA AKAN BALAS SECEPAT MUNGKIN...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Second Baby

baby development
 
Copyright@ HAK MILIK CIK ANNA JAMU SUSUK DARA