PEMINAT CIK ANNA NI... ^_^

EXCHANGE LINK JOM!!!

Wednesday, December 19, 2012

W-DAY PREP : Official Photographer

Hai semua….sihat ke??? Cik Anna dah lebih seminggu selsema, batuk… Alhamdulillah… sakit ni banyak hikmah…sakit ni tanda Allah syg kite… Jangan sekali2 mengeluh bila sakit tau… (ni bukan membebel ye..ni nasehatttt…hehehe…)

Cik Anna ada lagi lebih kurang 5 bulan lagi utk hidup bujang trang tang tang… rasa sekejap sgt masa ni… Preparation tak sepantas masa yg bergerak…adeh… kene berlari mengejar masa tau… Banyak lagi benda tak buat… Sejak nak kawen ni, banyak benda buat Cik Anna sedih dan kecewa…(asyik nangis je tau...) tapi tak leh nak marah sape2… ni semua ujian dari ALLAH kan…kene sabar la…tapi Encik Zack paling banyak bersabar… huhuhuhu… Ok tak nak cite yang sedih2…nanti Cik Anna terbawa2 perasaan tu…ade yg tak jadi kawen nanti… hmmm… (bunyi kekecewaan tu ketara kan…)

Semua org kawen mesti nak rakam saat bahgia tu kan… Nanti boleh ulang tayang pada anak cucu kan… Cik Anna suke sgt tgk blog2 ex B2B yg ade gambar kawen cantik2 dari OP terkemuka…tapiii Cik Anna tak mampu la nak hire OP mcm G.I Photoshoot… Gambar dorg mmg tersangat ohsummm… ni OP yg paling Cik Anna idam2kan tau… Cik Anna dah try minta quotation dorg tapi hmm mimpi jela…hehehe…






Tak tau nak cakap apa dah…memang terpegun kan… Tapi macam yang Cik Anna cakap, Cik Anna tak mampu la kan…sebab Cik Anna jenis yg akan berkire2 sebelum buat keputusan…org kate accounts people memang mcm ni…hehehe… So Cik Anna terus mencari2 photographer yg Cik Anna mampu hire dan gambar cantik2… hehehe… 


Apa yg Cik Anna nak :-

  1. Gambar cantik
  2. Pakej menarik
  3. Harga affordable
  4. Pakej termasuk videography
Banyak songeh kan???? Hehehe… Syukur Alhamdulillah Cik Anna dah jumpa photographer yg menepati ciri2 diatas… Mereka ialah… SOULMATE PHOTOGRAPHY…. 

Gambar dan video dorg la yg buat Cik Anna berkobar2 nak hire Soulmate Photography ni…


http://1.bp.blogspot.com/-Rk0EnjPZXPk/UBaOIVxfshI/AAAAAAAAAV8/1HlMbFm_7-4/s1600/epen+custom-005006.jpg

http://4.bp.blogspot.com/-U2Aie_Ylm4g/UBE6OZr8G8I/AAAAAAAAAUA/vB1i2-rn0YU/s1600/epen+custom-003004.jpg

http://2.bp.blogspot.com/-jcA__HZVnEM/UBE7GM5fdNI/AAAAAAAAAVQ/lkFRoJnIaUs/s1600/epen+custom-017018.jpg
kak Munn & husband


http://4.bp.blogspot.com/-jIAqD0vJXfs/T7UIWoUvXcI/AAAAAAAAAOs/TPElke42yjI/s1600/10.jpg
all pictures credit to : SOULMATE PHOTOGRAPHY

Untuk pakej yang dorg tawarkan…. 


http://2.bp.blogspot.com/-OBJX-xnL5b4/UE-b57QcaOI/AAAAAAAAAe0/LctWFk_M91M/s1600/Package+copy.JPG

Cik Anna amik Pakej Bertandang I... untuk harga setiap pakej, korang boleh PM FB dorg tau... klik SINI...

Jangan malu jangan segan...dorg baik...harga berpatutan...dorg juga bertimbang rasa tau... Cik Anna siap minta kurang lagi tu tau...hehehe...

Sekarang Cik Anna dah ada OP & OV... tak payah penin2 nak cari lagi...so kalo korang berminat dengan dorg ni, korang blh la klik link2 yg Cik Anna dah sediakan tu ye...^_______^

~SEKIAN~










KEBAHAGIAAN RUMAHTANGGA BERMULA DARI BILIK TIDUR

0 comments:

Post a Comment

SEBARANG PERTANYAAN..BOLEH TINGGALKAN DISINI...SAYA AKAN BALAS SECEPAT MUNGKIN...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Second Baby

baby development
 
Copyright@ HAK MILIK CIK ANNA JAMU SUSUK DARA