PEMINAT CIK ANNA NI... ^_^

EXCHANGE LINK JOM!!!

Monday, July 1, 2013

SEBULAN YG PENUH DGN KASIH SAYANG.... hikhikhik


Pejam celik pejam celik, dah sebulan Cik Anna jadi isteri solehah... (jgn tny isi perut ye...blm ade lg) selepas selesai majlis kawen ni, rasa tenang sgt2... kepala otak ni rasa ringan sgt... Dulu tiap malam susah nak tido, otak ni tak benti2 memikir... Tapi sekarang, Ya ALLAH syukur sgt2, rasa tenang nye hati ni, rasa ringan nye kepala ni... Encik Zack pon cakap mcm tu...

Buat masa ni Cik Anna dan Encik Zack PJJ.. sorg kt perak, sorg kt KL... tiap ujung mggu Cik Anna akan balik Perak.. tak boleh benti keje lagi, nak kumpul duit gi sabah bln 10 ni...hehehe... Ikutkan hati nak benti keje je dah ni... Tapi pikir masa depan, biar la kami berkorban... hukhukhuk...

Selama sebulan bergelar isteri ni, Cik Anna rasa bunge2 sgt... Walaupon kadang2 terlanjur perbuatan lupe mintak izin suami bila nak kemana2... yela bila PJJ ni korg akn rasa mcm bujang je... smpai lupe diri tu dh bersuami... Tanggungjawap sebagai isteri pon blm Cik Anna rasa.. Masak ke, basuhkan baju die ke, ironkan baju die ke, ape ke semua blm rasa... Tapi kalo setakat balik umah mak, die mengada mintak air milo ais tengah2 malam tu, mmg dah rasa... bebel2 kejap kat die sbb isau minum manis dan ais tgh malam kan... 

Ape yg best bila PJJ ni??? Bkn Cik Anna nak pon PJJ ni... dah ade suami buat ape jadi bujangkan... Tapi semua ade hikmah... Tapi saat berjumpa suami lepas 5ari berpisah, tu yg xkan boleh digambarkan... dan saat berpisah sementara itu juga tak dapat digambarkan... Sedih dan gembira tu berbaloi... Bila jumpa, kami gunakan masa tu semaksimum mungkin utk bermesra, luahan perasaan, tunjuk kasih syg, dan tak lupe utk family jgk... Dah ade suami tak bermakna blm abaikan family kan... 

^_______________^

Happy sgt ALLAH beri suami yg terbaik utk Cik Anna... TQ ALLAH... 








YA ALLAH... aku bersyukur padaMU kerana menemukan aku dgn seorang lelaki yg baik akhlaknya, yg sgt penyayang, penyabar, dan yg sentiase mengingatkan aku padaMU... 

YA RAHIM... Kau panjangkanlah umur suamiku ini.. Kau sayangilah suamiku ini seperti mana dia menyayangiku... Kau berikanlah hidayah dan rahmatMU kepadanya.. Kau berikanlah kesihatan yg baik kepadanya, rezeki yg tidak putus2, kesabaran yg tinggi dan segala kebaikan kepadanya... 

YA RAHMAN... Kau panjangkanlah jodoh kami yg telah Kau aturkan ini.. Kau semarakkanlah rumahtangga kami dengan kasih sayang yg tiada belah bagi... Kau dekatkan kami denganMU, ikhlaskan hati kami kerana MU YA ALLAH... Kau kurniakanlah kami anak2 yg soleh dan solehah, yg mendirikan solat, yg menegakkan agamaMU, yg berilmu dan beramal soleh...

Semoga hubungan halal ini diberkati ALLAH dan kekal hingga ke syurga... 

AMIN YA RABBAL 'ALAMIN...


I LOVE U KERANA ALLAH, MOHAMMAD ZAKARIYYA...


KEBAHAGIAAN RUMAHTANGGA BERMULA DARI BILIK TIDUR

0 comments:

Post a Comment

SEBARANG PERTANYAAN..BOLEH TINGGALKAN DISINI...SAYA AKAN BALAS SECEPAT MUNGKIN...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Second Baby

baby development
 
Copyright@ HAK MILIK CIK ANNA JAMU SUSUK DARA