PEMINAT CIK ANNA NI... ^_^

EXCHANGE LINK JOM!!!

Friday, August 2, 2013

AKU SELALU TERLUPA DAN TERLEKA... YA ALLAH... T___T



Aku selalu terlupa dan terleka..
Hidup ini hanya sementara...
Tujuan hidup ini adalah utk mengumpul seberapa banyak bekalan utk ke alam sana... 


Aku selalu terlupa dan terleka..
Hidup ini hanya sementara...
Tidak perlu kaya harta utk ke syurga...


Aku selalu terlupa dan terleka...
Hidup ini hanya sementara...
Cinta yg dikejar hanya dusta, Cinta abadi hanya dari Pencipta...


Aku selalu terlupa dan terleka...
Hidup ini penuh dusta...
Hingga aku hanyut menyiksa jiwa...


AKU TIDAK AKAN SEKALI-KALI TERUS TERLUPA DAN TERLEKA...
CITA-CITA KU UTK KE SYURGA...
CITA-CITA KU UTK MENGECAP KEREDHAAN PENCIPTA...
BANGKITLAH ANA!!
BANGKIT DARI TIDUR YG TERLALU LAMA...
KHIAMAT AKAN DATANG BILA-BILA MASA...
BAIKI DIRI, BAIKI PERIBADI, JANGAN TERUS LEKA...
KELAK DIRI KAU MERANA...


ALLAH ALLAH ALLAH...
JADIKAN AKU INSAN TERPILIH UTK KE SYURGA MU...
JADIKAN AKU INSAN MULIA DI DUNIA DAN DI AKHIRAT...
SEDARKAN AKU DARI TIDUR INI...
AKU TAK INGIN TERUS TERLEKA...
 




KEBAHAGIAAN RUMAHTANGGA BERMULA DARI BILIK TIDUR

0 comments:

Post a Comment

SEBARANG PERTANYAAN..BOLEH TINGGALKAN DISINI...SAYA AKAN BALAS SECEPAT MUNGKIN...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Second Baby

baby development
 
Copyright@ HAK MILIK CIK ANNA JAMU SUSUK DARA